semangat baru ! yeahhh ..! ^_^

assalamualaikum =)..

      okay..arini ari khamis...n seprti yg dilakukan aku pergi ke sekolah arini..walaupon kwn sepermainan aku x dtg..heee =)
rajin kan aku?wahh...angkat bakul sndiri suda..hehe..xdela..kalau aku nk ikot kwn jek,smpi bile aku nk maju2..kwn x sekola,aku pon ikot xsekola..tak ke haru nmenye tu..hehe..tp x pela..kwn aku x dtg pon sbb die dmm pans..ksian dia..hope die cpt sembuh..kalau die dtg esok,sunyi la aku tnpe gurawan ''mnje nye'' ..ahhahaa..amboi..ayat xleh go btol..heehe

okay..nak cter untuk arini,aku ttbe dpt satu smangat yg sgt luar biase,,hihi..nthla..semnagt ni timbul bile aku dgr ckgu sejarah aku iaitu cikgu nik..die la mmberi keinsafan n kesedaran tntg hdup..walaopon da byk kali aku dgr ''ayat'' yg same dri mne2 sumber,tp nth npe aku ttbe tersdar dri lamunan aku yg aku skg tgh berada dlm ting6..n taun dpn aku da nk amek exam stpm..
ckgu kate kt kelas yg kami x rugi jike korbankn mse setahun lebih ni untuk berhibur or seronok2 ..hye tumpukn pde pelajaran..kate cikgu smpi bile kitowg nk nyusahkn makayah.,.

ye,,btol kate ckgu..aku da byk sushknmak ayah aku..n ckgu aku ckp lagi,takkn aku nk dok selamanye ngn mak ayah aku..x kn selamanye aku nk cmni..nt lagi 5 ataw 6 taun,kwn2 aku da bejaye beli kerete sendiri,umah sndri ,xkn aku nk tgk melopong je tgk dowg,,aku pon kene ade impian sndiri..

ye,,,aku msti kene ade impian n matlamat hdup aku..aku x nk senang sementare tapi derita selamanye..aku nk gak bahagiakn family aku..terutame ma ayah aku..

okay ..aku rase hari khamis ni ari yg bermakne untuk aku pde taun ni..aku da azam pde diri aku.,,aku nk usehe n korbankn mase seronok aku dlm mse setahun stgh ni..insyaallah..aku berharap azam aku ni kekal smpi akhr nt aku bjye..amin...

smpi sini jela...selamt tinggal hari khamis..''ko'' sgt berarti..huhuhu..aku x kn lupe kn saat arini.. =)
assalamualaikum.. salam cute dri aku..hehee


0 ulasan:

Post a Comment

zikrullah n doa
zikrullah n doa
luph Islam