hahahaha ~~

assalamualaikum...


hari ni da masuk hari yg ke 4 dalam bulan 10 tahun 2011 ni..mknenye lagi bape minggu jek aku akn register kat uitm..cepatnye mase berlalu..

dan sampai hari ini,aku lgsg tak prepare pape lagi..termasuklah buat akaun bank,medical chekup,gambar pasport DAN yang paling PENTING aku tak wat IC lagi..ic aku leh pulak wat hal..*sbnrnye salah aku jgk..ganas sgt sampai ic pon leh patah,hahaha*...so,kene la wat baru..ingat nak wat hari ni dgn mak aku..yela..pejabat mak aku pon sblh jek dgn pejabat pendaftaran ..aku malas nk gi sndiri..tp,disebabkan mak aku kurang sehat harini dan mak aku ambik mc,jd tepakse la aku mtk kawan baik aku ,dija,temankan aku gi wat ic..naseb baik la die pon xde wat ppe harini..jnji dgn die kul 12 nt..hehe..so,sementare menunggu die *berdandan lame* ,aku pon sje on9 jap..

byk lagi aku tak buat ni..hadoiyaii...aku ni jenis yg x leh wat sume sndiri..aku msti ade someone yg kene tlg or support aku wat sume keje..kalau xde,sume keje mmg tak kan selesai la..*ngengade kan..haha*

camne lah nt nk duk u..jauh dari mak abah...jmpe kwn2 baru..alahai... =='

harap2 aku leh la settle kan sume bnde ni sblum 16hb..kalau x siap gak,bising lah abah aku nt..

okay la..aku kene gi umah dija skg..kalau lambat nt bising lak minah sorg tu nt..hehe

semoge hari ni ,sume urusan aku dipermudahkan oleh Allah..amin..

ok..daaa~ assalamualaikum =)

0 ulasan:

Post a Comment

zikrullah n doa
zikrullah n doa
luph Islam