yeahh!

hihihi...asalamualaikum semua...


untuk pertame kali dlam sejarah hdup,aku telah mempunyai akaun bank sndiri..hahhahaha...*agak bangge la jgk..hehe


bukan ape,selame aku hdup 17 tahun sblum ni,x pernah aku rase pegang kad bank sndiri..huhu..tp,skrg aku da ade ..*walaupon hanye satu akaun bank saje..,,ok la kan..dari xde...hahhaa


excited bebenor aku mase nk buat akaun bank tu..tu pon sbb aku nak masuk uitm..kalau x ,mmg sampai skrg aku xde kad bank..hhihihi...so,skrg xde la sape2 yg berani mengatekan aku ni *bdk2 bawah unur yg hanye memegang buku simpanan tabung haji sahaje*...sedehh jek bile ade org ckp cmtu kt aku..tp,skrg aku da bole belagak la..hahahahaa..*xdelaa...guraww jek...hihihi


so,point aku kat sini cume nk cter je rase excited aku tu..yelaa kann..1st time ade kad bank sndiri...skrg da bole pegi bank and belagak cm org besa keluarkan duit kt bank...hahahahaa...sengal jekk...


ok laa...malam2 cmni bosan pulak aku...bile tgk handfon,kdt belambakk lambakk sampai nk tekua kua...tp sorg ponn xde sape nak mcj aku..emmm..sedehhh kott... :"(


tp xpelaa...aku bukan nye nk sgt ade org mcj aku..*cehh....ayat sdpkan hati jiwe rage je ni...huhuhuuu

ok laa..hehe..assalamualaikum :)





0 ulasan:

Post a Comment

zikrullah n doa
zikrullah n doa
luph Islam