atok saye :)

assalamualaikum...

rase rnduu sgt kat atok ... ya Allah ..rase tak sabar nk balik umah atok..nk borak2 dengan atok..tengok tv dgn atok..jerit2 kat umah atok..hihihi..

entah la..aku terlalu sayang sangat dengan atok..bagi aku , atok aku adelah atok the best in the world..sporting.. ^_^

aku teringt mase kecik2 dulu..atok la yg jage aku n adk2 beradik aku yg lain ..mak abah keje..jd atok la berkorban tenage tua nye untuk menjage kitowang..mase kecik2 , kitowg ni mmg degil sgt2..biasela..bdk2 kecik..kalau x nakal , bukn la name nye bdk2..huhu..citer balik pasal kecik2 dulu , aku sgt rapat dgn atok..pegi mane2 mesty atok ajak aku..aku ni pulak degil kalau kat umah org..selalu wat hal..bile da besar ni , aku baru terpikir..kesian kat atok aku..die sabar je dgn kerenah kitowg adk beradik..

sepatotnye mase umur atok aku da meningkat tu , atok aku da senang2 duduk jek..tp atok aku sanggup berkorban demi cucu2 nye...ya Allah ..besar sgguh pengorbanan atok..tak cukup dgn menjage anak2 nye sbg ibu tunggal , ditambah pula dgn menjge cucu ..aku sygggg atokkk sggt2.. <3

skrg ni , atok da tggl sowg2 kat umah .. bukan anak2 nye x ajak die duduk same2 dgn dowg ..tapi atok yg x nak..mgkin atok terlalu sygkan rumah die tu..byk sgt kenangan agaknye tentang rumah atok tu..

atok pun buknnye sehat sgt..selalu jgk sakit2..ya ALLAH ..aku x mampu nk melihat atok sakit..apetah lagi untuk melihat atok pergi...kalau bole , aku nk sgt jage atok bile aku dah brjaye dpt kerje dan duit sndiri..aku nk balas jase atok..walaupun aku tahu , aku mgkin x mmpu nk membalas semua jasenye,,, ;'(


terkenangkan atok , hati aku jadi pilu..piluu sgt2..ape agaknye yg ade dlam pikiran atok skrg ni?adekah die sdg bersedih?ya Allah .. Kau jagelah atok aku ..sihat kan lah die sentiase..jauhkan lah die dari segale perkare bahaye...aameen ..


sesungguhnye , no one can take place atok ..sebab AKU SAYANG PADE ATOK SANGAT2 !!


atok , kite rndu kat atok .... :'( :'(

2 ulasan:

KaSiH ILLAHI said...

Assalammualaikum w.b.t..Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak.. =) jgn risau..atok pn msti rindu..titipkan al fatihah..smoga kerinduan itu Allah sampaikan kpd atok trcinta..Insya-Allah..kim slm kt atok n kluarga dgn lfz assalammualikum.. =) fi amanillah...redha Allah Insya-Allah...

story by teller said...

waalaikumsalam w.b.t ... selamat menyambut ramadan :) insyaAllah akn disampaikan salam atok dan keluarge....terime kasih ..

Post a Comment

zikrullah n doa
zikrullah n doa
luph Islam