atok aku yang paling bestttt !

hihi,,saje je dgn ayat tajuk tu..cam gempakk sikit kononnyee...hihi..
aku ngn atok mmg kamcinggg..hehe..sbb ape?sbb aku dari kecik dijaga dan diasuh dgn super duperrr oleh atok aku kat kg..bukannye aku x de mak abah..cume mase kecik tu mak abah aku busy keje..yelaa..adik beradik aku ramai..dorg mestyla nak cari duit lebih cikit untuk keluarga mereka..

tapi aku tak kesah pon time mak abah aku keje...sebab aku sntiase dipantau oleh atok aku..makan minum aku ngn adk beradik aku sume terjaga..alhamdulilah sangat sebab aku dikurniakan atok yg hebat mcm ni..huhu..

dari kecik aku hidup dgn atok..pergi mane2 je mesty nk dgn atok..pergi kebun ke,pergi rumah saudara mara ke..mesti atok ajak aku..mane2 la..mesti atok tak kan tggl kan aku..betapa sweetttnyeee atok aku ni..alahaiii..mane la tak sygggnyeee aku pada dia..

aku ingt byk hal yg manis dan pahit semasa aku kecik ..em..aku ingt lagi..atok aku pernah kerja amek upah buat kerepek pisang kat umah jiran..time tu aku dalam sekolah rendah lagi..aku selalu dtg umah jiran aku tu lepas aku balik sekolah..mase tu aku tak ade nk pikir sgt knp atok aku keje kat situ..cume bile aku da besar,baru aku tahu kenapa atok keje kat situ mase tu..atok sengaja keje kat situ sbb atok nak dptkan duit lebih untuk duit harian dia..bukan anak2 dia takde yg tak kasi duit bulanan...cume dia saje nk tambah2kan duit untuk belanja harian..kadang2 , duit yg atok aku tu dpt ,dia akan bagi sikit kat aku untuk duit belanje sekolah..

ALLAH...rase nk mengalir air mate ini..entah kenapa,aku rasekan ape yang atok aku buat tu satu pengorbanan yg besar bagi aku..

jujur aku cakap,aku tak tahu nk bygkan keadaan aku bila atok aku tak ade ..Allah..hanya Allah saja tahu..

cume sekarang ni,aku byk kali buat dia terasa hati dgn aku..kekadag , kata2 aku ni sering tak terjaga..
aku tahu dia terluka..saat tu la aku terasa yg amat bersalah dlm diri..
sungguh aku ckp..aku tak mampu balas apa yg dia lakukan spanjang kehidupan dia terhadap aku..

she is very nice person..she always think about others..never selfish..

aku akui dan aku tak pernah malu untuk mengatakan pada semua bahawa aku mempunyai atok yg hebat..

dia lah KHATIJAH BINTI AHMAD@AHMAD ZAINI.. even sape pon yg kate aku ni riak atau bangga..dorg bole kate..tapi aku takkan pernah serik untuk sentiasa menyebutnye dalam setiap kamus hidup aku..'

aku sayang dia..dan aku juga perlukan dia dalam hidup aku..

aku nak dia hidup dalam keadaan gembira..dan aku harap Allah bagi aku peluag untuk bersamanya selama mane aku masih bernyawa..


terima kasih atok..walaupun kite tahu kita tak mampu ucapkan perkataan itu secara terang,namun kite tahu yg atok tahu yg kita sayangg atok sangat2...apa yang atok buat selama ni akan kita kenang smpi bile2..terima kasih atas nasihat dan tunjuk ajar..thankss for everything atok..


mcuh loveeeeee for you atok..
from your lovelyy grandchild..nur liyana mohd idrus.. ^_^

# ini la atok kiteee...my lovelyyyyyyy atokk foreverrrr...hihi..ni gambar mase konvo abg aku..saje suruh atok pakai sbb nk biar atok rase pakai jubah ni..emm..sayu je time aku tgk atok time ni..aku nk atok dpt rase aank cucu dia yg berjaya masuk universiti hasil usaha doa dari dia..

thats all for this time..assalamualaikum ...

0 ulasan:

Post a Comment

zikrullah n doa
zikrullah n doa
luph Islam