Kau lah sahabat , kau lah TEMAN ku..

bagaimana untuk aku ungkapkan pada mereka , bahawasanya aku sayang kan mereka..siapa? ini mereka...




secara jujur, aku sayangkan mereka..perkenalan kami tak lame..selama 3sem kami dah bersahabat..dan aku tak nak kisah kami hbs setakat tu..biarlah hingga syurga..aameen
..biar aku perkenalkan sorang demi sorang..

syifa..atau nama sebenar NURFARAH SYIFA BINTI MOKHTAR..dia ni sopan and senyap je orgnye ...kdg2 aku suke sakat die..smpi aku kdg2 cuak kalau usik2 die..yela,org kate diam2 ubi berisi..hehehe..tp aku yakin dia seorg yg terbuka..

elin..real name dia ELIN DAIYANA BT ABDULLAH..ini dia budak 1st aku kenal,jumpe dan berbual mase aku mula2 masuk uitm jb..sgt tak sgke , dari awl pertemuan dan start dengan sebuah pertanyaan,kami rupenya ditakdirkan menjadi sahabat..seorg yg sgt lembut hatinya..mudah terharu dan terase..hihihi..paling mudah menangis ..lagi2 kalau bercerita tntg family..haduii...aku pulak jenis takleh tgk org nanges..bkn sbb aku akan  menangis.tp sebab aku tak tahu nk handle org yg tgh sedih..aku tak reti nk tunjukkan reaksi muke macam mane..tapi dia, sgt faham aku..even pernah berselisih faham,tapi serius ,aku syg dia..

NUR HAZREEN BT NOOR RIZAN..atau name mnje dia ayen..haha..kitorg pggl dia rin jek...budak ni sgt hyper..but , kdg2 dia bole transform perangai dia dgn serta merta..haha..aku da 3 sem duduk sebilik dgn dia..dah faham sgt dia macam mane..dia ni comel..suke wat gaya comel..hehe..tapi satu je aku respect dia, dia ni kalau org kate hape pon kat dia, kutuk dia ke, perli dia ke,dia tetap maintain ...dia x de nak amek kesah sgt ape org kate..huhu

ummu...name real UMMU SAFWAH..sdp kan name die..lembut je dgr..tp..lembut2 name,org nye ttap rock..hehe..xdela..ummu ni ats satu sem dari aku dan yg lain2..pandaiii bdk ni..tiap sem dekan jek kejenye..hehe..seorg yg sgt tegas dlm wat keputusan..kdg2 aku suke kalau dia je yg decide ape2 ...mcm kitowg x tahu nk g mane,nt dia yg tetapkan..hehe..dia baik org nye..kecik molek jek..skrg pulak dia tgh bekawan dgn bdk yg kittowg gelar ''bdk petronas''..hihi..bkn sbb dia keje kat petronas la..sbb nye ialah......hehee...kene tanye si rin.,.sbb dia yg pandai2 gelar bdk tu mcm tu..hehehe

yg last ni pulak ......NURUL AMALINA BT MD FAUZI..kitowg pnggl amal jek..aduii..bdk ni tembam sgt2..hehehe..slalu usik2 dia..panggil dia bambam la..dutdut la..hehe..tp dia steady je..takut gak dia kecik haty..hehe..tp dia comel jek..dia ,rin ngn si syifa tu mmg hantu KOREA..huhu..aku pon kdg2 terikut2 sekali jgk..hadoi..pengaruh besar dorg ni sume..hehehe..bdk ni pon pndai..dekan every sem..selalu kalau aku nk study, aku suke study ngn die ni,,dia akan mnjawap semua soklan aku yg kdg2 tak munasabah dgn sebaik mgkin,,hehehehe...tq yg byk2 kat budak ni sbb byk bntu aku dlm study..yg lain tu bkn x mmbantu..cume dia ngn si rin je yg byk subjek same dgn aku..yg lin n syifa n ummu adelah bdk account..uhuhu



apa pun, aku hormat mereka sbg manusia,teman,rakan,kawan,sahabat dan penyeri hidup aku...aku harap mereka tak jauh dari aku..semoge ALLAH jage hubungan kite semua yer.. :)
sayang semua rakan2 aku...termasuklah yg dari sekolah tadika,sek rendah ,sek menengah hinggalah kat universiti ni...rndu semua yg pernah bersahabat dengan aku...:'(

0 ulasan:

Post a Comment

zikrullah n doa
zikrullah n doa
luph Islam