سم الله الرحمن الرحيم 
assalamualaikum akhi ukhti..

bagaimane dengan perjalanan hidup kite hari ini.?
alhamdulilah...ucaplahh..walaupun , ade ujian yang hadir ..
La tahzan ... Allah sentiase ade untuk hambaNya ...

secara peribadi , diri ini sangat dan masih memerlukan kekuatan dari Pencipta ..bagaimane bisa diri ini untuk bertahan tanpa kiriman kekuatan dari Allah ...?
sungguh! sayuu menerpa diri tatkala diri mengenang kembali segala kisah hidup diri ini..

bagaimane ? bagaimane?
aku MALU terhadap sang Pencipta ku .. 
Malu untuk aku mengungkapkan kata cinta , sedangkan hati aku masih terpalit sisa2 hitam..
lagi2 , aku ini seringkali menghadapNya tatkala aku jatuh dan tersungkur dalam hidup..
seperti aku sedang bermuka tembok kepada tuhanku sendiri...
astagfirullah .. 
:'(

tapi .. aku YAKIN ,,
ALLAH setia mendengar luahan hati ku ..
ALLAH ada untuk ku tak kira di saat aku gembira atau sedih .

dan aku percaya , Allah memandang hambaNya yang tak pernah leka untuk mengingatiNya ...

ALLAHUAKBAR ! SUBHANALLAH ! ALHAMDULILAH !

0 ulasan:

Post a Comment

zikrullah n doa
zikrullah n doa
luph Islam