ampunkan aku ...

assalamualaikum saudare sekalian..

saat hati merintih sayu tatkala mengenangkan dose2 lampau, fikiran mule berkate adekah dose ku dpt diampunkan oleh Allah...

ya Allah ...bnayak sekali dose ku padaMu ...tak terhitung dose2ku..
begitu jahil dan bodohnye aku ... sering aku lupe padaMu ...sering aku alpa akan perintahMu...
aku lupe yang aku ade tanggungjawab terhadap diriku , dan agamaku..
oleh kerane leke dan alpa akan keindahan dunia , aku lupe akan tanggungjawabku kepadaMu..
solatku , sering aku lalaikan kerane leke terhadap duniawi...
ya Allah ..sungguh banyak doseku...banyak salahku ...banyak khilafku ...

ampunkan aku ya Allah...


sehingge hari ni , aku masih merase akan segale doseku masih menjadi mimpi ngeriku...tiap kali aku mengingatiMu , aku berase takut..aku takut akan azab balasan dariMu...


ampunkan aku ya Allah...



0 ulasan:

Post a Comment

zikrullah n doa
zikrullah n doa
luph Islam