syukur alhamdulilah ^^

assalamualaikum..
sebelum tu,aku nk ucp beribu ribu tahniah pade sape2 yg dpt melanjutkan pengajian ke ipta..
hihii..
23.8.2011 selasa..
adelah hari yg agak mengejutkan bg aku..sbbnye,aku da dpt tawaran melanjutkan study aku kt uitm kampus larkin,johor..huhuh...syukur alhamdulilah..
dan ini bermakne,aku juge akn terpkse tgglkan SMKDO ..dan juge mmbe2 terbaekk aku kt lower6..
adohaii..bile teringt kembali ,aku rase sayu jek nk tgglkan f6 ni..walaupon aku baru jek kenal dorg ni,tapi aku da anggap mcm lame daa kenal dowg..

sedeh lak aku bile nk decide ..tp aku tawakal jek pde Allah...aku harap sumenyee dipermudahkan oleh Allah..

sebenrnyee aku takot gak nk berpisah dri family aku..sbb aku ni mmg x pnh hdup jauh dri dowg..dri lahir smpai skg ni,aku x pnh hdup sndiri tnpe dorg..bile aku pikir2 balik,mmg la bestt dok u..tp aku cnfrm rase sdeh sbb xde mak abah aku nt kt sane..=(

mcm2 da aku pikr..ade baiknyee aku pegi,dan ade juga buruknyee...huhuhu..
Ya Allah,Kau permudahkanlah segale urusan ku di dunia ini..amin..

aku harapkan yg terbaik untuk diri aku kt sane..jgn la ade sebarang gangguan untuk aku belaja kt sane..

kwn baik aku pon dpt gak smbg kt uitm..tp die dpat uitm  melaka...wuwuwuwuu....sedehh la aku x dpt jalan2 dgn die lagii...=(

harap aku akn dpt jmpe kwn2 yg baik2 kt sane nt...bia la yg same kepale dgn aku..huhuhu


ape2 pon aku bersyukur sbb Allah mmberi aku peluang untuk belaja kt u..terima kaseh ya ALLAH..


dan lagi bape bulan jek aku akn jd mahasiswi..cehh3...hehehee...insyaAllah =)

so,doakan yg terbaik untuk diri aku ae...

assalamualaikum ya ukhti ^_^

0 ulasan:

Post a Comment

zikrullah n doa
zikrullah n doa
luph Islam