ape beze antara SAHABAT dengan KAWAN ?

Alhamdulilah...syukur pade Allah kerane memberi aku peluang untuk bernafas di muka bumi ini..sepanjang minggu ni , banyak hal yang berlaku di persekitaran hdup aku..hal ni banyak kaitan dengan persahabatan ..
pade pandangn aku , makne sahabat dan kawan tu mempunyai makne yang sangat berbeze..
dengan sume orang kite leh berkawan..mudah untuk kite berkawan..tapi bagi aku , amat susah untuk mendapatkan SAHABAT ..

KAWAN - bagi aku , kawan hanye diperlukan saat kite nak enjoy2 atau saje suke2..tapi bagi aku SAHABAT - adelah insan yang sangat dekat dengan kite..sangat rapat dengan kite..sana
gat memahami diri kite..saat senang atau susah , die sentiase ade untuk kite..sangat beze kan peranan sahabat dan kawan .. :)









0 ulasan:

Post a Comment

zikrullah n doa
zikrullah n doa
luph Islam